maandag 5 augustus 2019

50 Quator pour la fin du temps. Schetsen I



Na verschillende schetsen van het - Quator pour la fin du temps - gemaakt te hebben, wilde ik wat anders. Met bruin pakpapier, houtskool en uit elkaar gehaalde zakdoekjes heb ik een serie gemaakt.
Ik was en ben heel blij met het resultaat.




Het "Quatuor" heeft 8 delen.
Dit zijn deel 1, Liturgie de christal, en deel 2 ,Vocalise pour l'ange qui annonce la fin du temps.



                                                       Deel 3, Abîme des oiseaux.


           
                                                       Deel 4, Intermède.


                                     
                         
Deel 7, Fouillis d'arcs-en-ciel, pour l'ange qui annonce la fin du temps.

In mijn volgende blog laat ik een serie met schilderpapier, houtskool, pastel en witte acryl zien.

Lenie Bos












Geen opmerkingen:

Een reactie posten